Przegląd sekcji

    • Lekcja 1. Charakter i przedmiot skarg i reklamacji na podmioty (instytucje) rynku finansowego - zagadnienia wstępne, źródła i przykładowe przyczyny
    • Lekcja 2. Reklamacja – podstawowe pojęcia i zasady składania reklamacji
    • Lekcja 3. Klient i podmiot rynku finansowego
    • Lekcja 4. Procedura reklamacyjna – formy i procedury składania i rozpatrywania reklamacji, odpowiedź oraz jej forma i okres odpowiedzi na reklamację
    • Lekcja 5. Rzecznik finansowy
      • Temat 1. Rzecznik finansowy i jego interwencje
      • Temat 2. Obowiązki podmiotu rynku finansowego
      • Temat 3. Postępowanie pozasądowe, statystyki podmiotów rynku finansowego związanych z postępowaniami reklamacyjnymi i sądowymi
    • Lekcja 6. Skargi na zagraniczne podmioty rynku finansowego
      • Temat 1. Instytucje polubownego rozstrzygania sporów w umowach transgranicznych
      • Temat 2. Pozasądowe rozstrzyganie sporów
      • Temat 3. FIN-NET