IDD: Szkolenie zawodowe dla osób dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe - Moduł VII: Obsługa skarg i reklamacji (DZIAŁ I, II, III)

Czas trwania: 1 godzina zegarowa

Nowe regulacje w dystrybucji ubezpieczeń mają na celu większe zabezpieczenie pozycji klienta. Służy temu m.in. system skarg i reklamacji, który zostanie przedstawiony w niniejszym kursie.

Kurs/moduł jest częścią kompleksowego pakietu szkoleń, wypełniającego 15-godzinny wymóg szkolenia dla pracowników dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe, zawarty w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/97 z dn. 20 stycznia 2016 r. w sprawie dystrybucji ubezpieczeń oraz Ustawie z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz.U.2018.2210 z dnia 2018.11.27).