Przegląd sekcji

    • Lekcja 1. Proces dystrybucji ubezpieczeń
      • Temat 1. Podstawy prawne 
      • Temat 2. Dystrybucja: Analiza potrzeb klienta vs. dopasowanie produktu ubezpieczeniowego vs. tworzenie produktu ubezpieczeniowego
    • Lekcja 2. Analiza potrzeb klienta
      • Temat 1. Podstawowe zagadnienia 
      • Temat 2. Potrzeby ubezpieczeniowe w kontekście procesu zarządzania ryzykiem zgonu, niezdolności do samodzielnej egzystencji, niezdolności do pracy 
      • Temat 3. Potrzeby ubezpieczeniowe 
      • Temat 4. Dopasowanie produktu ubezpieczeniowego – zakres i poziom ochrony ubezpieczeniowej
    • Lekcja 3. Poziom i zakres ochrony w ubezpieczeniach na życie
      • Temat 1. Poziom a zakres ochrony ubezpieczeniowej
      • Temat 2. Metody określania sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniach na życie 
      • Temat 3. Metoda wartości kapitału ludzkiego 
      • Temat 4. Metoda potrzeb finansowych
      • Temat 5. Metoda kapitalizacji płynnych aktywów
    • Lekcja 4. Wybór i dopasowanie produktu ubezpieczeniowego
      • Temat 1. Wybór i dopasowanie produktu ubezpieczeniowego 
      • Temat 2. Karta produktu ubezpieczeniowego
      • Temat 3. Efekt końcowy dopasowania produktu
      • Temat 4. Podsumowanie